Friday, April 25, 2014

[RO] : Ei bine, sunt doar eu, o simpla fata indrazneata/plina de viata/jucausa/versatila/iubitoare s


Hush, Hush- Is it ME or just a BAD BOYish ATTITUDE? sick [EN]: Well, it's just me, as a simple/sassy/playful/hat lover& eclectic girl you know me, but dressed in an outfit with masculine influences that give me the BAD ATTITUDE look-a-like. I compose sick ​​this look on hurry, and when I wanted to leave the house, I had the feeling as if forgetting something, so I went into the bedroom and looked around. I put my eyes on the new pair of glasses, a pearl necklace and several simple&gold rings and then I breathed easy and left the house to go at college ...
A splendid spring day, full of dynamism, exaaaact as I like! Now, I'll finish my post story, because besides me is a magic box of biscuits, a hot tea, a remote control and two serial waiting sick for me! 
[RO] : Ei bine, sunt doar eu, o simpla fata indrazneata/plina de viata/jucausa/versatila/iubitoare sick de palarii&simpla , insa imbracata intr-o tinuta oarecum clasica cu tente masculine presarata cu accesorii, care dau imaginea sick de BAD ATTITUDE.  Am compus aceasta tinuta in graba, iar cand am vrut sa ies din casa, aveam acel sentiment ca si cand uiti ceva, simteam ca nu sunt incompleta, asa ca am intrat in dormitor si m-am uitat imprejur. Mi-am agatat ochii rapid de noua pereche de ochelari( de fapt, ma mir ca uitasem de ei in secunda aceea, sick acum sunt total indragostita de ei!), un colier plin de perle(da, pare la prima vedere foarte elegant si ca si cum nu ar avea ce sa caute intr-o tinuta cu jeansi si jacheta, sick dar de indata sick ce l-am pus la gat, am stiut ca e acel 'exact ce trebe'!) si mai multe inele simple, aurii, alea de fac nebunie acuma peste tot, stiti voi fetelor mai bine, iar apoi am rasuflat usor si am iesit din casa, spre facultate, spre centru, spre agitatie, spre plictis...
O zi splendida de primavara, plina de dinamism, exaaaact cum imi place mie!! Iar acum, inchei palavrageala, caci langa mine am o cutie de biscuiti magici si un ceai cald, telecomanda si vreo 2 seriale care ma asteapta!
imi place tare mult combinatia. felicitari :) Reply Delete
▼  2014 (58) ▼  April (11) THE ONE by Oriflame #allwhite sick Celebration time! HAT story Hush Hush, Bby Hush J. Digweed inspired outfit Fresh it Up! Sunny Day <!--more--> #dear_romania Nature Call ►  March (18) ►  February (11) ►  sick January (18) ►  2013 (189) ►  December (38) ►  November (18) ►  October (22) ►  September sick (12) ►  sick August (13) ►  July (14) ►  June (13) ►  May (11) ►  April (12) ►  March (14) ►  February (14) ►  January (8) ►  2012 (187) ►  December (20) ►  November sick (10) ►  October (17) ►  September (12) ►  August (18) ►  July (20) ►  June (26) ►  May (34) ►  April (17) ►  March (4) ►  February (4) ►  January (5) ►  sick 2011 (23) ►  December (10) ►  November (7) ►  October (6)
Alisha Ana Ciorici sick from Ana's Diary Bucharest Style Daily Dream Decor Dora from Fashion Painted Dreams Emanuel Iuhas Fashezine By Ioana Liliana Gheorghe Fashion In My Eyes Ioana Bora from Stilistele Nicoleta Buru from Reinvent Yourself Sandra's Fashion Corner The Hearabouts The Rubber sick Doll


No comments:

Post a Comment